Handitzen ikastea, identitate-prozesuari filosofiatik, literaturatik, artetik eta feminismotik heltzea.
Ez galdu plataforma guztietan eskuragarri egongo diren 8 kapituluetako bat ere. Jarrai iezaguzu Instagramen @manualdeconstruccionpodcast,
E Z E R T X O E R E G A L E Z D E Z A Z U N!
ENTZUIGUZU SPOTIFYN EDO YOUTUBEN
Kapituluak:
1) Identitatea
Podcast bat hasi eta aurkeztea tokatzen zaigu, baina nor gara? Ba al dago etxean sentitzen garen identitaterik? Atal honetan, Begoña Mendez, Elisa Coll edo Paul Preciadoren testuez baliatzen gara pentsatzeko zer esan nahi duen bere burua definitzeak, lanean edo sexu-orientazioan finkatzen eta mugatzen gaituzten arketipoekin.
2) Nahia
Desioak benetan zer den eta nola funtzionatzen duen pentsatzeko eta nola zeharkatzen gaituen pentsatzeko pasartea, argi pentsatzeko ezgaituta utzi arte. Atal honetan argi pixka bat botatzen saiatzen gara, Crepusculo, Euphoria eta Sexo en NY filmei esker, baina baita Anne Carson eta Eva Illouzen laguntzarekin ere.
3) Lana
Batzuetan geure buruari galdetzen diogu ea zer pentsatuko lukeen alien batek lurrera jaitsi eta ikusiko balu bizitzaren ia erdia telefonoz deitzen edo kamisetak tolesten ematen dugula. Atal honetan Azahara Alonsoren bizitzaren laborizazioaz, Z belaunaldiko eremuaren kitatzeaz eta Eudald Esplugako purpurina kaiolaz hitz egin dugu.
Adiskidetasunaz pentsatzen hastean argi geneukan gauza bakarra zera zen, termino izugarri nahasia zela. Alde batetik, batzuetan, gustatzen ez zaizkigun pertsonei deitzen diegu, eta, bestetik, denak lagunak badira, orduan inor ez da? Gertakari honetan, adiskidetasun-hausturez, Sigrid Nuñezen liburuez eta sareetako adiskidetasun-joerez hitz egin dugu, Mina Leren arabera, eta laguntza behar dugu, Girl, it 's so confusing sometimes.
5) Errua
Zergatik sentitzen gara batzuetan errudun benetan gaizki dagoela sentitzen ez dugun zerbaitengatik? Erru bat konpon daiteke absoluziorik ez badago? Edo zergatik da hain zaila erruaz grinarik gabe hitz egitea? Atal honetan, Ana G Borreguero eta Roma de las Herasen eskutik erruak nola funtzionatzen duen azalduko dugu, baina baita Emakume Desesperatuen, Foucaulten edo Fleabangek zer egin behar duen esatea besterik zergatik nahi duen ere.
6) Sormena
Aitortzen dugu beti pentsatzen dugula bestea azkarragoa dela, eta gure sormena fartsa bat dela konturatzen denean, gure adiskidetasuna amildu egingo dela. Baina sortze-prozesu bakoitza ez al da berez baliozkoa? Nondik sortzen da, benetan, ideia berri bat? Atal honetan artistaren arketipoaren eraikuntzaz, Chantal Maillardez eta Paula Melchorren poemez ari gara, eta utopiarantz jotzeko, lehenik eta behin imajinatu egin behar ote den.
7) Samurtasuna
Batzuetan zaila da samurtasuna zehazki zer den neurtzea, edo beharrezkoa denean, edo ez, erabiltzea, baina badakigu norbaitekin intimitateren bat sortzeko behar dugula. Atal honetan, harritu egiten gaitu, GIBaren epidemiaren garaiko zainketen politizazioaz eta ikus-entzunezkoen kulturari gertatzen zaionaz ari gara, cruising-eszenetan samurtasuna saihesten saiatzen baita beti.
Suposatzen da gure bizitzak ez direla gertakari-multzo bat, baizik eta oroitzapenez osatutako egitura bat, antolatua, narratiba zehatz batekin. Hori horrela izanik, izugarri kezkatzen gaitu narratiba horretaz jabetzea. Zein egiturarekin osatzen ditugu gure kontakizunak? Atal honetan, John Bergerrek dioen bezala, Sharp Objets telesailak eta The Tale filmak iraganaz hitz egiteko erabiltzen dituzten egitura narratiboak eta oroitzapenak berresteko baimena ote dugun aztertzen duen osaba bat barneratuta ote dugun pentsatuz agurtu ginen.